Om Orkdal
Politikk
Administrasjon
Selvbetjening
Toppbilde for Orkdal kommune, klikk på bildet for å gå til forsiden.
Her er du nå:  Hovedsiden  /  Se også / Årsmelding, regnskap og rapporter
Minsk fontstørrelsen
Øk fontstørrelsen
Til forsiden
Nettstedskart
Legg til i mine favoritter
Utskrift
Info in English
Turistinformasjon
Årsmelding, regnskap og rapporter  
Til grunn for årsmeldingen ligger Orkdal kommunes visjon og verdier. Årsmelding og kvartalsrapporter forteller deg hva kommunen produserte av tjenester, kvaliteten på disse, og hvordan ressursene ble brukt.

Årsmelding med årsberetning og regnskap er en viktig del av årsoppgjøret. Regnskap og årsmelding er også en viktig del av kommunens plansystem. I årsmeldingen vurderes tjenesteproduksjon og aktiviteter i forhold til målene som er vedtatt.

Sist oppdatert: 17.11.2015

Kontaktinformasjon

Orkdal kommune, Rådhuset
Besøksadresse: Allfarveien5
Postadresse: Postboks 83,
                   7301 Orkanger
Telefon: 72 48 30 00

E-post: postmottak@
orkdal.kommune.no


Org.nr. 958 731 558

Handlingsplaner og budsjett

Gjeldende og tidligere handlingsplaner og budsjett.

Lenke til:
Orkdal kommune, Rådhuset - Alfarveien 5, 7301 Orkanger, tlf: 72 48 30 00, e-post: , Org.nr. 958 731 558